Kysyntämarkkinointi neljännessä teollisessa vallankumouksessa

Kysyntämarkkinointi neljännessä teollisessa vallankumouksessa

Kertomus yhteiskunnan ja teknologian mullistuksien vaikutuksista asiakassuhteisiin

Risto Launis

Talous & johtaminen

ePUB

837,3 KB

DRM: Vesileimaus

ISBN-13: 9789528056676

Kustantaja: Books on Demand

Julkaistu: 30.04.2020

Kieli: suomi

Arvostelu::
0%
19,99 €

sis. alv.

Heti ladattavissa

Ota huomioon, että tätä e-kirjaa ei ole mahdollista lukea Amazon Kindle -lukulaitteella, vaan ainoastaan laitteilla, joiden software mahdollistaa ePub-tiedostojen avaamisen ja lukemisen. Lisätietoja

Julkaise oma kirjasi!

Julkaise oma kirjasi BoD:n kautta painettuna kirjana ja e-kirjana.

Lue lisää
Kysyntämarkkinointi – miksi, mitä ja miten?

Neljäs teollinen vallankumous on aikaansaamassa muutoksia yhteiskunnassa, ihmisten arvoissa ja käyttäytymisessä. Asiakkaat ovat valtaistuneet ja asiakaskohtaamisissa korostuvat ihmisten arvot, tunteet ja tarpeet. Tämä johtaa enenevään vaatimukseen ymmärtää asiakaskysyntää ja se myötävaikuttaa uuden kysyntämarkkinoinnin aikakauden syntymiseen. Tässä kirjassa aikakausi kuvataan nyt ensimmäistä kertaa.

Kirjassa kerrotaan asiakasrajapinnan teknologioiden kehityspolku. Polku mahdollistaa kysyntämuuttujiin perustuvan uranuurtavan ratkaisun sekä digitaalisen asiakasrajapinnan tuloksellisuuden mittaamisen uudet menetelmät.

Menetelmät avautuvat lukijalle käytännönläheisin esimerkein ja ne auttavat ymmärtämään kysyntämarkkinoinnin olemuksen.
Risto Launis

Risto Launis

Teleammattilainen Risto Launis on digitalisaation ja markkinoinnin asiantuntija. Hän tarkastelee muutoksia historiallisen jatkumon, yhteiskunnallisen viitekehyksen ja teknologisen ymmärryksen kautta. Esikoiskirja perustuu hänen pitkään ja monipuoliseen työhistoriaansa sekä blogiinsa, jonka kautta hän on kommentoinut muuttuvaa maailmaa.

Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.

Kirjoita oma arvostelu
Kirjaudu sisään täällä kirjoittaaksesi arvostelun.
Search engine powered by ElasticSuite