Neljäs teollinen vallankumous on aikaansaamassa muutoksia yhteiskunnassa, ihmisten arvoissa ja käyttäytymisessä. Asiakkaat ovat valtaistuneet ja asiakaskohtaamisissa korostuvat ihmisten arvot, tunteet ja tarpeet. Tämä johtaa enenevään vaatimukseen ymmärtää asiakaskysyntää ja se myötävaikuttaa uuden kysyntämarkkinoinnin aikakauden syntymiseen. Tässä kirjassa aikakausi kuvataan nyt ensimmäistä kertaa.
Kirjassa kerrotaan asiakasrajapinnan teknologioiden kehityspolku. Polku mahdollistaa kysyntämuuttujiin perustuvan uranuurtavan ratkaisun sekä digitaalisen asiakasrajapinnan tuloksellisuuden mittaamisen uudet menetelmät.
Menetelmät avautuvat lukijalle käytännönläheisin esimerkein ja ne auttavat ymmärtämään kysyntämarkkinoinnin olemuksen.
Teleammattilainen Risto Launis on digitalisaation ja markkinoinnin asiantuntija. Hän tarkastelee muutoksia historiallisen jatkumon, yhteiskunnallisen viitekehyksen ja teknologisen ymmärryksen kautta. Esikoiskirja perustuu hänen pitkään ja monipuoliseen työhistoriaansa sekä blogiinsa, jonka kautta hän on kommentoinut muuttuvaa maailmaa.
Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.