Skip to the end of the images gallery Vaihda navigointi
Skip to the beginning of the images gallery Vaihda navigointi
Kysyntämarkkinointi neljännessä teollisessa vallankumouksessa
Kertomus yhteiskunnan ja teknologian mullistuksien vaikutuksista asiakassuhteisiin
Pehmeäkantinen
94 sivua
ISBN-13: 9789528030157
Kustantaja: Books on Demand
Julkaistu: 30.04.2020
Kieli: suomi
Saatavilla::
19,90 €
sis. alv. / Toimituskulut
Kysyntämarkkinointi – miksi, mitä ja miten?
Neljäs teollinen vallankumous on aikaansaamassa muutoksia yhteiskunnassa, ihmisten arvoissa ja käyttäytymisessä. Asiakkaat ovat valtaistuneet ja asiakaskohtaamisissa korostuvat ihmisten arvot, tunteet ja tarpeet. Tämä johtaa enenevään vaatimukseen ymmärtää asiakaskysyntää ja se myötävaikuttaa uuden kysyntämarkkinoinnin aikakauden syntymiseen. Tässä kirjassa aikakausi kuvataan nyt ensimmäistä kertaa.
Kirjassa kerrotaan asiakasrajapinnan teknologioiden kehityspolku. Polku mahdollistaa kysyntämuuttujiin perustuvan uranuurtavan ratkaisun sekä digitaalisen asiakasrajapinnan tuloksellisuuden mittaamisen uudet menetelmät.
Menetelmät avautuvat lukijalle käytännönläheisin esimerkein ja ne auttavat ymmärtämään kysyntämarkkinoinnin olemuksen.
Neljäs teollinen vallankumous on aikaansaamassa muutoksia yhteiskunnassa, ihmisten arvoissa ja käyttäytymisessä. Asiakkaat ovat valtaistuneet ja asiakaskohtaamisissa korostuvat ihmisten arvot, tunteet ja tarpeet. Tämä johtaa enenevään vaatimukseen ymmärtää asiakaskysyntää ja se myötävaikuttaa uuden kysyntämarkkinoinnin aikakauden syntymiseen. Tässä kirjassa aikakausi kuvataan nyt ensimmäistä kertaa.
Kirjassa kerrotaan asiakasrajapinnan teknologioiden kehityspolku. Polku mahdollistaa kysyntämuuttujiin perustuvan uranuurtavan ratkaisun sekä digitaalisen asiakasrajapinnan tuloksellisuuden mittaamisen uudet menetelmät.
Menetelmät avautuvat lukijalle käytännönläheisin esimerkein ja ne auttavat ymmärtämään kysyntämarkkinoinnin olemuksen.
Kirjoita oma arvostelu
Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.