Vuorovaikutusmyynti

Vuorovaikutusmyynti

Digiajan ketterä myyntimenetelmä

Marko Yli-Pietilä, Mikko Tani , Vuorovaikutusmyynti Oy (Ed.)

Talous & johtaminen

ePUB

745,9 KB

DRM: DRM-kopiosuojaus

ISBN-13: 9789528038511

Kustantaja: Books on Demand

Julkaistu: 06.03.2020

Kieli: suomi

Hakusanat: Myyntityö, Myynnin johtaminen, digitalisaatio, Ratkaisumyynti, Tiimityö

Arvostelu::
0%
22,99 €

sis. alv.

Heti ladattavissa

Ota huomioon, että tätä e-kirjaa ei ole mahdollista lukea Amazon Kindle -lukulaitteella, vaan ainoastaan laitteilla, joiden software mahdollistaa ePub-tiedostojen avaamisen ja lukemisen. Lisätietoja

Lukeaksesi tämän DRM-kopiosuojatun e-kirjan, sinulla tulee olla Adobe ID ja käytössäsi lukusovellus, joka tukee Adobe DRM-suojausta. Lisätietoja

Julkaise oma kirjasi!

Julkaise oma kirjasi BoD:n kautta painettuna kirjana ja e-kirjana.

Lue lisää
Myyjän työ on muuttunut entistä haastavammaksi, kun
maailma digitalisoituu. Asiakkaan taas on yhä vaikeampi johtaa liiketoimintatavoitteistaan selkeitä ratkaisutarpeita yritysten toimintakentän ja teknologian monimutkaistuessa. Tästä syystä parhaiden ratkaisujen määrittäminen ja tulosten saavuttaminen vaativat systemaattista tiimien välistä yhteistyötä asiakkaan ja myyjän välillä. Vuorovaikutusmyynti on digiajan ketterä myyntimenetelmä,
jonka työkalut auttavat myyjää ja asiakasta työskentelemään yhdessä tulostavoitteiden saavuttamiseksi.
Marko Yli-Pietilä

Marko Yli-Pietilä

Olen ollut yli kaksi vuosikymmentä erilaisissa globaaleissa myynnin, kehityksen ja konsultoinnin tehtävissä sellaisissa yrityksissä kuin Nokia, Teradata ja Stora Enso. Olin pitkään Nokialla - henkilöstöhallinto, tuotekehitys, IT, konsultointi, markkinointi ja myynti tulivat kaikki tutuiksi työskennellessäni Suomessa, Unkarissa, Britanniassa ja Singaporessa. Teradatalla olin konsultti ja myyjä syventyen tietovarastoinnin ja analytiikan tarjoamiin mahdollisuuksiin liiketoiminnan kehittämisessä. Työskentely johdon konsultointiyrityksessä nivoi yhteen kaiken aiemman kokemukseni ja ymmärrys digitaalisen transformaation vaatimuksista parani merkittävästi. Stora Ensolla olen pystynyt yhdistämään osaamiseni toimittajien osaamiseen. Yhteistyöhön perustuva ekosysteemi on ollut yksi avaintekijä Stora Enson digitaalisen transformaation eteenpäin viemisessä. Tämä ekosysteemi on rakennettu asiakkaan ja useiden toimittajien läheisen yhteistyön pohjalta. Vuorovaikutusmyynnin periaatteet ja työkalut ovat olleet apuna onnistumisessamme.

Mikko Tani

Mikko Tani

Minulla on pitkä työura globaaleissa teknologiayrityksissä sekä myyntitehtävissä että myynnin johtotehtävissä. Aloitin urani 90-luvun puolivälissä myyntipäällikkönä. Minulla oli paperikoneasiakkaita kaikilla mantereilla hyvin erilaisissa kulttuureissa. Myynnin johtotehtäviin siirryin 2005. Samaan aikaan paperiteollisuus kohtasi ensimmäisen suuren muutoksen digitaalisen median vallatessa markkinoita. Tässä murroksessa pääsin luomaan uusia myyntitapoja ja -organisaatioita. Kiinnostukseni myynnin teorioiden ymmärtämiseen heräsi. Yksi suuri muutos, jossa olin mukana, oli myyntiprosessin muuttaminen asiakaskeskeiseksi. Tulokset olivat hyviä - asiakastyytyväisyys parani ja myynti kasvoi. Palveluliiketoiminnan myynnin johtotehtäviin siirryin juuri ennen vuotta 2010. Samaan aikaan kiinnostuin tiimien toiminnasta suhteessa myynnin tuloksellisuuteen. Muutaman vuoden kehityksen tuloksena ymmärsin ihmisten välistä vuorovaikutusta aivan uudella tavalla. Samoihin aikoihin tapasin Marko Yli-Pietilän yhteisen digitalisaation kehityshankkeen myötä. Aloitimme yhteistyön, jonka aikana yhdistimme minun myynti- ja tiimityöosaamisen ja Markon myynti- ja digiosaamisen. Työn tuloksena syntyi digiajan ketterä myyntimenetelmä, vuorovaikutusmyynti.

Vuorovaikutusmyynti Oy

Vuorovaikutusmyynti Oy (Ed.)

Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.

Kirjoita oma arvostelu
Kirjaudu sisään täällä kirjoittaaksesi arvostelun.
Search engine powered by ElasticSuite