UltraLeanSales2.0

UltraLeanSales2.0

Lopeta arvailu

Antti Leijala

Talous & johtaminen

ePUB

1,9 MB

DRM: Vesileimaus

ISBN-13: 9789528042105

Kustantaja: Books on Demand

Julkaistu: 09.08.2023

Kieli: suomi

Arvostelu::
0%
19,99 €

sis. alv.

Heti ladattavissa

Ota huomioon, että tätä e-kirjaa ei ole mahdollista lukea Amazon Kindle -lukulaitteella, vaan ainoastaan laitteilla, joiden software mahdollistaa ePub-tiedostojen avaamisen ja lukemisen. Lisätietoja

Julkaise oma kirjasi!

Julkaise oma kirjasi BoD:n kautta painettuna kirjana ja e-kirjana.

Lue lisää
Olipa kyseessä sitten paikallisesti toimiva yksinyrittäjä tai kansainvälinen suuryritys, UltraLeanSales tuo uuden tavan tehdä B2B-myyntiä.

Kuluttajapuolen (B2C) verkkokaupoissa, kuten Amazonissa, on jo pitkään ollut erilaisia tekoälyratkaisuja, jotka analysoivat ostokäyttäytymistä ja sen pohjalta menestyksekkäästi suosittelevat kuluttajalle tuotteita. UltraLeanSales tuo vastaavan mallin myös yritysten väliseen (B2B) kaupankäyntiin.

UltraLeanSales ratkaisee kolme keskeistä haastetta:

1) Valtaosalla B2B-yrityksistä on epämääräisesti määritellyt kohderyhmät ja heikko tuntemus niiden ostoprosesseista ja kriteereistä.

2) Jatkuva oppiminen on laajasti hyödynnetty useilla liiketoiminnan alueilla, mutta B2B-myynnistä se on puuttunut. Samaan aikaan yritysten toimintaympäristö muuttuu huimaa vauhtia, ja oppimisen nopeudesta on tullut edelläkävijäyrityksille kilpailuvaltti.

3)Tyypillinen tarjousten voittoprosentti on vain 25%.

Kaiken keskiössä on jatkuva oppiminen ja mahdollisimman luotettava ostamisen juurisyiden analysointi. Kuinka voimme oppia asiakkaiden ostokäyttäytymisestä, sekä menestyksistä/virheistä aikaisemmissa tarjouksissa? Ja kuinka hyödynnämme oppimaamme tarjousten voittoprosentin kasvattamisessa.

Valjasta sinäkin B2B-ostamisen tietopankki käyttöösi - ja lopeta arvailu!
Antti Leijala

Antti Leijala

Antti Leijala, UltraLeanSales-mallin kehittäjä, on tunnettu kouluttaja, konsultti, kirjailija ja tutkija. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus maailmanlaajuisesta liiketoiminnasta ja hän on henkilökohtaisesti auttanut yli 250 Suomalaista yritystä, yli 200 toimialalla, parantamaan liiketoiminta- ja myyntisuorituskykyään.

Hänen intohimonsa on auttaa B2B-yrityksiä parantamaan myyntiprosessin tehokkuutta, erityisesti voittosuhteen mittarilla.

Lue lisää Antin taustasta hänen LinkedIn-profiilista (https://www.linkedin.com/in/anttileijala/) ja lähetä kutsupyyntö aloittaaksesi henkilökohtaisen keskustelun.

Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.

Kirjoita oma arvostelu
Kirjaudu sisään täällä kirjoittaaksesi arvostelun.
Search engine powered by ElasticSuite