Skip to the end of the images gallery Vaihda navigointi
Skip to the beginning of the images gallery Vaihda navigointi
Uutuus
Tilitoimisto Konsultoi
KoMeVa, Consulcube, Copen 7 C:tä, KASTAL, GROW, Ansoff-matriisi, McCarthyn 4 P:tä & BCG-matriisi
Osa 3: Analyysit Työelämään
Rengaskirja
40 sivua
ISBN-13: 9789526530437
Kustantaja: Analyysio
Julkaistu: 14.11.2024
Kieli: suomi
29,90 €
sis. alv. / Toimituskulut
*** ANTY-SARJA JA TILITOIMISTO KONSULTOI ***
ANTY on työelämän käyttöön tarkoitettu julkaisusarja, jossa käydään läpi hyväksi havaittuja menetelmiä ongelmien ratkaisuun ja hallintaan analyyttisesti.
Tilitoimiston palveluista nykymuotoinen kirjanpito on elinkaarensa kypsässä vaiheessa mutta konsultointi nousussa. Tähän nosteeseen ANTY-sarjan Tilitoimisto Konsultoi tarjoaa kirjanpitäjälle 40 sivua, 8 analyysiä, 17 kuviota ja 47 lähdettä asiakkaan ohjaukseen ja tukeen. Kuvioissa mukana ovat myös mentorointi ja valmennus sekä prosessikonsultointi.
Julkaisu on tiivis paketti sisältöä ja prosessien kuvausta tilitoimiston konsultoinnin keskiöön.
*** ANALYYSIT KONSULTOINTIIN ***
Tilitoimisto Konsultoi jakautuu kahtia: alkupuolella kuvataan, mitä konsultointi, mentorointi ja valmennus ovat ja miten niitä toteutetaan analyyttisesti - loppupuolella käydään läpi menetelmiä, joilla voidaan konsultoida asiakkaan myynti kasvuun.
KoMeVa kokoaa konsultoinnin, mentoroinnin ja valmennuksen yhteen 2x2-matriisiksi ja Venn-diagrammiksi ja osoittaa näiden keskeisimmät yhtäläisyydet ja erot. Consulcube on massiivinen kolmiulotteinen 5x4x5-viitekehys konsultin ja asiakkaan välisten vuorovaikutusten analysointiin. Copen 7 C:tä kuvaa sekä konsultointi- että valmennusprosessin dynaamisia vaiheita; KASTAL puolestaan jakaa konsultoinnin kuuteen vaiheeseen, GROW valmennuksen neljään. Edellä mainitut menetelmät antavat tilitoimistolle pohjan konsultointipalvelun positiointiin asiantuntijapalveluiden markkinoilla ja asiakkaan ohjaamiseen ja tukemiseen tarvittavien prosessien kuvaukset.
Ansoffin 2x2-matriisi on yksinkertainen tapa hahmottaa keinot, joilla yritys voi lisätä tuotteidensa tai palveluittensa myyntiä. 4 P:n markkinointimix ja 7 P:n palvelumarkkinointimix koostuvat tekijöistä, joihin yritys voi markkinoinnissaan vaikuttaa myynnin kasvattamiseksi. BCG-matriisi kertoo, mihin bisnekseen yrityksen kannattaa investoida ja mistä hankkiutua eroon. Asiakkaan myynnin kasvattaminen ratkaisee välittömästi ja välillisesti paljon ongelmia, minkä vuoksi se on tilitoimiston konsultoinnissa tärkeä päämäärä.
*** SARJAN MUUT JULKAISUT ***
Tilanneanalyysi 1 on ANTY-sarjan ensimmäinen julkaisu - sarjan toinen on Tilitoimisto Konsultoi. Myöhemmin julkaistava Tilanneanalyysi 2 on teeman itsenäinen osa, joka täydentää ensimmäistä muttei rakennu tämän pohjalle.
ANTY-sarjan tunnusmerkkejä ovat avainasioiden korostettu määrittely ja yhtenäiset kuviot läpi työn - sekä pokkarikoko (12 x 19 cm).
ANTY on työelämän käyttöön tarkoitettu julkaisusarja, jossa käydään läpi hyväksi havaittuja menetelmiä ongelmien ratkaisuun ja hallintaan analyyttisesti.
Tilitoimiston palveluista nykymuotoinen kirjanpito on elinkaarensa kypsässä vaiheessa mutta konsultointi nousussa. Tähän nosteeseen ANTY-sarjan Tilitoimisto Konsultoi tarjoaa kirjanpitäjälle 40 sivua, 8 analyysiä, 17 kuviota ja 47 lähdettä asiakkaan ohjaukseen ja tukeen. Kuvioissa mukana ovat myös mentorointi ja valmennus sekä prosessikonsultointi.
Julkaisu on tiivis paketti sisältöä ja prosessien kuvausta tilitoimiston konsultoinnin keskiöön.
*** ANALYYSIT KONSULTOINTIIN ***
Tilitoimisto Konsultoi jakautuu kahtia: alkupuolella kuvataan, mitä konsultointi, mentorointi ja valmennus ovat ja miten niitä toteutetaan analyyttisesti - loppupuolella käydään läpi menetelmiä, joilla voidaan konsultoida asiakkaan myynti kasvuun.
KoMeVa kokoaa konsultoinnin, mentoroinnin ja valmennuksen yhteen 2x2-matriisiksi ja Venn-diagrammiksi ja osoittaa näiden keskeisimmät yhtäläisyydet ja erot. Consulcube on massiivinen kolmiulotteinen 5x4x5-viitekehys konsultin ja asiakkaan välisten vuorovaikutusten analysointiin. Copen 7 C:tä kuvaa sekä konsultointi- että valmennusprosessin dynaamisia vaiheita; KASTAL puolestaan jakaa konsultoinnin kuuteen vaiheeseen, GROW valmennuksen neljään. Edellä mainitut menetelmät antavat tilitoimistolle pohjan konsultointipalvelun positiointiin asiantuntijapalveluiden markkinoilla ja asiakkaan ohjaamiseen ja tukemiseen tarvittavien prosessien kuvaukset.
Ansoffin 2x2-matriisi on yksinkertainen tapa hahmottaa keinot, joilla yritys voi lisätä tuotteidensa tai palveluittensa myyntiä. 4 P:n markkinointimix ja 7 P:n palvelumarkkinointimix koostuvat tekijöistä, joihin yritys voi markkinoinnissaan vaikuttaa myynnin kasvattamiseksi. BCG-matriisi kertoo, mihin bisnekseen yrityksen kannattaa investoida ja mistä hankkiutua eroon. Asiakkaan myynnin kasvattaminen ratkaisee välittömästi ja välillisesti paljon ongelmia, minkä vuoksi se on tilitoimiston konsultoinnissa tärkeä päämäärä.
*** SARJAN MUUT JULKAISUT ***
Tilanneanalyysi 1 on ANTY-sarjan ensimmäinen julkaisu - sarjan toinen on Tilitoimisto Konsultoi. Myöhemmin julkaistava Tilanneanalyysi 2 on teeman itsenäinen osa, joka täydentää ensimmäistä muttei rakennu tämän pohjalle.
ANTY-sarjan tunnusmerkkejä ovat avainasioiden korostettu määrittely ja yhtenäiset kuviot läpi työn - sekä pokkarikoko (12 x 19 cm).
Kirjoita oma arvostelu
Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.