Mitä minä tästä hyödyn?

Mitä minä tästä hyödyn?

Asiakkaan kokemien hyötyjen tunnistaminen ja hyödyntäminen markkinoinnissa ja myyntityössä

Robert Henriksson

Talous & johtaminen

ePUB

1,7 MB

DRM: DRM-kopiosuojaus

ISBN-13: 9789524986601

Kustantaja: Books on Demand

Julkaistu: 18.02.2014

Kieli: suomi

Arvostelu::
0%
7,49 €

sis. alv.

Heti ladattavissa

Ota huomioon, että tätä e-kirjaa ei ole mahdollista lukea Amazon Kindle -lukulaitteella, vaan ainoastaan laitteilla, joiden software mahdollistaa ePub-tiedostojen avaamisen ja lukemisen. Lisätietoja

Lukeaksesi tämän DRM-kopiosuojatun e-kirjan, sinulla tulee olla Adobe ID ja käytössäsi lukusovellus, joka tukee Adobe DRM-suojausta. Lisätietoja

Julkaise oma kirjasi!

Julkaise oma kirjasi BoD:n kautta painettuna kirjana ja e-kirjana.

Lue lisää
Joskus 1980-luvulla kuulin, että asiakas ostaa aina tuotteen hyödyn. Kiinnostuin asiasta ja halusin tietää mitä asiakkaan kokema hyöty on. Ajattelin, että ymmärtämällä mitä asiakas itse asiassa ostaa, voisin kehittää osaamistani myyjänä ja päästä parempiin tuloksiin. Mutta samalla aihe herätti toisen hyvin mielenkiintoisen kysymyksen. Montako hyötyä on olemassa? Onko niitä tuhansia, satoja, kymmeniä vai vähemmän? Niinpä aloin hakea vastauksia alan kirjallisuudesta. Tutustuttuani lukuisiin oppikirjoihin ja artikkeleihin havaitsin, että asiakkaan kokeman hyöty on myynnin ja markkinoinnin keskeisimpiä käsitteitä. Tästä huolimatta en löytänyt tyydyttävää kuvausta mitä asiakkaan kokema hyöty on, enkä vastausta hyötyjen lukumäärään.

Näistä lähtökohdista aloitin selvitystyöni, jonka tulokset jaan nyt kanssasi. Tarkastelen aihetta sekä kuluttajamyynnin että yritysten välisen kaupankäynnin näkökulmasta. Kuluttajat ja yritykset kokevat samoja hyötyjä, mutta hyötyjen lähteissä ja painotuksissa voi olla suuriakin eroja. Myynnissä yrityksille on usein otettava huomioon toimitusketjun toimijoiden monenlaiset tarpeet lopullisten asiakkaiden tarpeiden lisäksi.
Robert Henriksson

Robert Henriksson

The writer lives in Helsinki and has over 35 years experience in marketing and selling.

Website: www.readandlearn.jimdo.com

Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.

Kirjoita oma arvostelu
Kirjaudu sisään täällä kirjoittaaksesi arvostelun.
Search engine powered by ElasticSuite