Digimarkkinoijan käsikirja

Digimarkkinoijan käsikirja

On kaksi väylää hankkia kaupallisesti merkittäviä asiakkaita liiketoimintasi pariin verkossa. Valitse molemmat - ja kiidä kasvun tielle!

Mikko Raespuro

Talous & johtaminen

Pehmeäkantinen

220 sivua

ISBN-13: 9789528004936

Kustantaja: Books on Demand

Julkaistu: 17.12.2018

Kieli: suomi

Hakusanat: digitaalinen markkinointi, hakukoneoptimointi, sisältömarkkinointi, digimarkkinointi, some markkinointi

Arvostelu::
0%
37,00 €

sis. alv. / Toimituskulut

Heti saatavilla

Julkaise oma kirjasi!

Julkaise oma kirjasi BoD:n kautta painettuna kirjana ja e-kirjana.

Lue lisää
Digimarkkinoijan käsikirja käsittelee kaupallisesti merkittävien asiakkaiden ohjaamista liiketoimintasi pariin verkossa.

Kirjan avulla on mahdollista hankkia useita erilaisia liiketoimintaa kasvattavia asiakasvirtoja. Vaikka yksi keino tyrehtyisikin syystä tai toisesta, liiketoiminnan kasvu ei lopu kuin seinään.

Digimarkkinoijan käsikirja osoittaa kaksi isoa kävijöiden hankkimisteemaa viiden helposti seurattavan moduulin muodossa mm. seuraavia asioita:

- Opi käyttämään kolmea liiketoimintaa kasvattavaa pienten pääomien markkinointikanavaa

- Löydä kaksi tehokasta keinoa aihealueeseesi tiiviisti liittyvän kohderyhmän paikallistamiseksi

- Hyödynnä ilmaisia kävijöiden hankintamalleja liiketoiminnan pohjana toimivan peruskallion muuraamiseksi

- Näe tavat sosiaalisen median valjastamiseen laadukasta lisäarvoa ja ongelmia ratkaisevaa sisältöä tuottamalla

- Hanki tietous itsesi vapauttamiseen oravanpyörästä automatisoimalla liiketoimintasi pullonkauloja
Mikko Raespuro

Mikko Raespuro

Mikko Raespuro on toiminut digitaalisen markkinoinnin parissa 10 vuoden ajan seuraamalla tarkasti alan nopeasti muuttuvia trendejä, joista kolmen ensimmäisen vuoden jälkeen yrittäjänä Webbipiste - yrityksen parissa.

Digitaalisen markkinoinnin perusperiaatteet pysyvät kuitenkin trendeistä riippumatta aina samankaltaisena: Laadukkaan ja korkeaa lisäarvoa tuottavan sisällön tarjoaminen sekä intohimojen vahvistamiseen että ongelmien ratkaisuun liiketoimintamalliin sopivien myyntisuppiloiden kautta.

Ura internet-liiketoiminnan parissa käynnistyi pakon sanelemana laman vietyä turvallisuutta luovan työpaikan ja toimeliaisuuden romahtaneen terveyden muodossa.

Hän on paketoinut vuosien aikana kartuttamansa käytännön osaamisen liiden hankkimisen osalta tiiviiksi paketiksi, jonka tuloksena Digimarkkinoijan käsikirja on syntynyt.

Kysymys kuuluukin, oletko valmis valitsemaan kaksi väylää hankkia kaupallisesti merkittäviä asiakkaita liiketoimintasi pariin verkossa?

Valitse molemmat - ja kiidä kasvun tielle!

Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.

Kirjoita oma arvostelu
Kirjaudu sisään täällä kirjoittaaksesi arvostelun.

Kustantaja

BoD • Books on Demand, Mannerheimintie 12 B, 00100 Helsinki, bod@bod.fi

3D-esimerkkikuva tuotteesta (perustuu kirjan kanteen, koko ja yksityiskohdat voivat vaihdella)

Pehmeäkantinen
PehmeäkantinenPaperback Glue Binding

Search engine powered by ElasticSuite