Skip to the end of the images gallery Vaihda navigointi
Skip to the beginning of the images gallery Vaihda navigointi
Digijalkakauppa
Kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi
Pehmeäkantinen
144 sivua
ISBN-13: 9789528068549
Kustantaja: BoD - Books on Demand
Julkaistu: 04.01.2023
Kieli: suomi
Saatavilla::
19,90 €
sis. alv. / Toimituskulut
Haluatko kehittää kivijalkakauppaasi ja perustaa verkkokaupan, tai toisinpäin? Tämä kirja on kirjoitettu sinulle, jota kiinnostaa vähittäiskaupan uusimmat kehitystrendit ja tulevaisuuskuvat. Haluatko tietää, kuinka rakennetaan kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi, digijalkakauppa?
Faktaa kirjastani:.
* Digijalkakauppa on kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi, omnikanavan ja median liittolainen 144 sivua.
* Lukuisia piirroksia, sarjakuvia ja mallinnuksia.
* Lisäksi offline markkinoinnin ideakuvasto
* Kolme Digijalkakauppa casea: Lankakauppa Titityy, Beyond Store ja KOTO Designmarket.
Yhdistämällä kivijalkakaupan ja verkkokaupan parhaat puolet saat vauhtia kauppasi toimintaan, sinusta voi tulla menestyvä hybridikauppias. Tämä aihe kiinnosti minuakin, siksi tein siitä kirjan, johon Sinunkin kannattaa tutustua!
Myymälä on muuttumassa teatteriksi, paikaksi, joka tarjoaa elämyksiä. Offline myymälän rinnalle perustetaan yhä useammin verkkokauppa, jolloin voidaan puhua jo monikanavaisesta kaupanteosta. Omnikanavaisuus (omnichannel) on koko kirjan yhdistävä ja yhteensitova liima, joka mahdollistaa vuorovaikutuksen yritysten ja kuluttajien välille esimerkiksi kasvokkain, kännykällä, tabletilla tai tietokoneella.
Myymälä on media verkossa ja toisaalta teatteri kivijalassa. Oli miten oli, tärkeintä digijalkakauppiaan on hallita sisällöntuotanto. Sisältö syntyy yrityksen historiasta, arjesta ja tapahtumista. Se on tuotekuvauksia, katalogeja ja somepäivityksiä. Tärkeässä roolissa ovat tietysti yrityksen henkilökunta ja heidän asiantuntemuksensa. Tietoa, osaamista ja kokemuksia voi jakaa esimerkiksi artikkelien ja oppaiden muodossa.
Faktaa kirjastani:.
* Digijalkakauppa on kivijalkakaupan ja verkkokaupan hybridi, omnikanavan ja median liittolainen 144 sivua.
* Lukuisia piirroksia, sarjakuvia ja mallinnuksia.
* Lisäksi offline markkinoinnin ideakuvasto
* Kolme Digijalkakauppa casea: Lankakauppa Titityy, Beyond Store ja KOTO Designmarket.
Yhdistämällä kivijalkakaupan ja verkkokaupan parhaat puolet saat vauhtia kauppasi toimintaan, sinusta voi tulla menestyvä hybridikauppias. Tämä aihe kiinnosti minuakin, siksi tein siitä kirjan, johon Sinunkin kannattaa tutustua!
Myymälä on muuttumassa teatteriksi, paikaksi, joka tarjoaa elämyksiä. Offline myymälän rinnalle perustetaan yhä useammin verkkokauppa, jolloin voidaan puhua jo monikanavaisesta kaupanteosta. Omnikanavaisuus (omnichannel) on koko kirjan yhdistävä ja yhteensitova liima, joka mahdollistaa vuorovaikutuksen yritysten ja kuluttajien välille esimerkiksi kasvokkain, kännykällä, tabletilla tai tietokoneella.
Myymälä on media verkossa ja toisaalta teatteri kivijalassa. Oli miten oli, tärkeintä digijalkakauppiaan on hallita sisällöntuotanto. Sisältö syntyy yrityksen historiasta, arjesta ja tapahtumista. Se on tuotekuvauksia, katalogeja ja somepäivityksiä. Tärkeässä roolissa ovat tietysti yrityksen henkilökunta ja heidän asiantuntemuksensa. Tietoa, osaamista ja kokemuksia voi jakaa esimerkiksi artikkelien ja oppaiden muodossa.
Kirjoita oma arvostelu
Kirjasta ei ole ilmestynyt lehdistöarvosteluja.